0000.05.001 - Recursos per a redactar documents eficaços

0000.05.001 - Recursos per a redactar documents eficaços

- Conèixer les eines bàsiques perquè els alumnes coneguin com elaborar amb coherència i cohesió els escrits més usuals de la seva feina diària, tenint en compte el tipus de text i la situació comunicativa.

- Conèixer quin són els criteris generals d’estil i les convencions gràfiques aplicables a la redacció administrativa.

- Saber quina és la funció i estructura dels diversos documents, d'acord amb cada una de les activitats administratives.

- Apreciar la importància de redactar els diferents documents de forma clara i entenedora per aconseguir la màxima eficàcia comunicativa.

- Saber redactar, planificar, revisar i millorar l'estil del llenguatge en general i de administratiu en particular.

- Saber redactar documents administratius concisos, precisos, objectius, formals, ben construïts, comprensibles i eficaços, i conèixer quins són els errors més freqüents de redacció.