Actualització de la guia de teletreball

Des del servei de Noves Tecnologies us volem informar que hem actualitzat la nostra guia de teletreball. En aquesta hem incorporat informació important respecte a com finalitzar la sessió remota i com canviar la contrasenya d'accés si aquesta us ha caducat. Al document adjunt trobareu una explicació més detallada.

QUÈ FER QUAN HEU FINALITZAT EL TELETREBALL?

1. RECORDEU: NO PAREU L’ORDINADOR DE DIPUTACIÓ. Ja que no podreu tornar a entrar-hi.
2. Quan hagueu finalitzat les vostres tasques heu de tornar a bloquejar la sessió novament amb “Ctrl+Alt+Sup” remot des de la icona del teclat. En cas contrari la pantalla del vostre ordinador quedarà oberta. 
3. MOLT IMPORTANT. Finalitzeu la sessió remota. Aquesta acció és necessària  per tal de no afectar al rendiment de les altres connexions i del sistema en general. 


CANVI DE CONTRASENYA

La nostra política de seguretat estableix un canvi de contrasenya d’accés cada sis mesos. Aquesta, per a que sigui realment segura, ha de tenir una llargada mínima de 8 caràcters entres els quals hi ha d’haver, almenys, un número, una lletra majúscula i una lletra minúscula.

1. Si rebeu un avís de caducitat de contrasenya quan entreu a la vostra sessió feu el canvi abans que aquesta caduqui. Primer haureu d’entrar l’actual i tot seguit la nova per duplicat per verificar que s’ha escrit correctament. Si us trobeu que, per algun motiu, aquesta ja ha caducat, haureu de fer el canvi entrant amb el vostre usuari a la web de correu de Diputació:​

2. En segon lloc també haureu d’actualitzar la contrasenya quan intenteu establir una nova connexió remota cap a l’ordinador de Diputació, en cas contrari no se us permetrà l’accés. 

3. Finalment haureu d’actualitzar la contrasenya d’entrada a l’AS400. Aquest pas l’heu de fer des de l’ordinador de Diputació, un cop hagueu pogut establir una connexió remota. Teniu l’enllaç per a poder fer el canvi a la unitat de xarxa I:/COMÚ amb el nom “AS400 CANVI CONTRASENYES I DESBLOQUEIG” Us recordem que, un cop us heu validat amb la vostra nova contrasenya, heu de fer clic a CANVIA.


Si teniu incidències o dubtes, obriu un nou tiquet a través de la plataforma de suport http://suport.diputaciolleida.cat on s’ha habilitat la categoria “Teletreball” i ens posarem en contacte amb vosaltres en la mesura que ens sigui possible. La resta de dubtes habituals els podeu entrar a la categoria corresponent. 

Aquests dies estem rebent moltes peticions per part vostra per la qual cosa us demanem una mica de paciència en aquest sentit, tot s'anirà resolent. 
Us demanen que centralitzeu les vostres peticions mitjançant l'eina de suport i no per correu electrònic.​

Gràcies per la vostra col·laboració.
 
Salutacions,
Servei de Noves Tecnologies​
signaturaNNTT


Darrera modificació: divendres, 3 abril 2020, 12:45