- Conèixer les eines bàsiques perquè els alumnes coneguin com elaborar amb coherència i cohesió els escrits més usuals de la seva feina diària, tenint en compte el tipus de text i la situació comunicativa.

- Conèixer quin són els criteris generals d’estil i les convencions gràfiques aplicables a la redacció administrativa.

- Saber quina és la funció i estructura dels diversos documents, d'acord amb cada una de les activitats administratives.

- Apreciar la importància de redactar els diferents documents de forma clara i entenedora per aconseguir la màxima eficàcia comunicativa.

- Saber redactar, planificar, revisar i millorar l'estil del llenguatge en general i de administratiu en particular.

- Saber redactar documents administratius concisos, precisos, objectius, formals, ben construïts, comprensibles i eficaços, i conèixer quins són els errors més freqüents de redacció.

- Conèixer les eines bàsiques perquè els alumnes coneguin com elaborar amb coherència i cohesió els escrits més usuals de la seva feina diària, tenint en compte el tipus de text i la situació comunicativa.

- Conèixer quin són els criteris generals d’estil i les convencions gràfiques aplicables a la redacció administrativa.

- Saber quina és la funció i estructura dels diversos documents, d'acord amb cada una de les activitats administratives.

- Apreciar la importància de redactar els diferents documents de forma clara i entenedora per aconseguir la màxima eficàcia comunicativa.

- Saber redactar, planificar, revisar i millorar l'estil del llenguatge en general i de administratiu en particular.

- Saber redactar documents administratius concisos, precisos, objectius, formals, ben construïts, comprensibles i eficaços, i conèixer quins són els errors més freqüents de redacció.

- Conèixer les eines bàsiques perquè els alumnes coneguin com elaborar amb coherència i cohesió els escrits més usuals de la seva feina diària, tenint en compte el tipus de text i la situació comunicativa.

- Conèixer quin són els criteris generals d’estil i les convencions gràfiques aplicables a la redacció administrativa.

- Saber quina és la funció i estructura dels diversos documents, d'acord amb cada una de les activitats administratives.

- Apreciar la importància de redactar els diferents documents de forma clara i entenedora per aconseguir la màxima eficàcia comunicativa.

- Saber redactar, planificar, revisar i millorar l'estil del llenguatge en general i de administratiu en particular.

- Saber redactar documents administratius concisos, precisos, objectius, formals, ben construïts, comprensibles i eficaços, i conèixer quins són els errors més freqüents de redacció.

- Conèixer les eines bàsiques perquè els alumnes coneguin com elaborar amb coherència i cohesió els escrits més usuals de la seva feina diària, tenint en compte el tipus de text i la situació comunicativa.

- Conèixer quin són els criteris generals d’estil i les convencions gràfiques aplicables a la redacció administrativa.

- Saber quina és la funció i estructura dels diversos documents, d'acord amb cada una de les activitats administratives.

- Apreciar la importància de redactar els diferents documents de forma clara i entenedora per aconseguir la màxima eficàcia comunicativa.

- Saber redactar, planificar, revisar i millorar l'estil del llenguatge en general i de administratiu en particular.

- Saber redactar documents administratius concisos, precisos, objectius, formals, ben construïts, comprensibles i eficaços, i conèixer quins són els errors més freqüents de redacció.

- Ser capaç de mantenir una conversa fluïda sobre un mateix i temes quotidians 

- Ser capaç d’elaborar correus electrònics formals i informals així com elaborar texts descriptius i argumentatius i presentacions orals, si s’escau. 

- Millorar la capacitat de comprensió de texts tant orals com escrits

- Conèixer les eines bàsiques perquè els alumnes puguin elaborar amb coherència i cohesió els escrits més usuals en la seva feina diària, tenint en compte el tipus de text i la situació comunicativa.

- Conèixer els criteris generals d'estil i les convencions gràfiques aplicables a la redacció administrativa.

- Fixar la funció i l'estructura dels diversos documents, d'acord amb cada una de les activitats administratives.

- Apreciar la importància de redactar-los de manera clara i entenedora per aconseguir la màxima eficàcia comunicativa.

- Aplicar tots aquests coneixements en la redacció de documents concrets.

- Treballar els criteris apresos amb documents reals aportats per l'alumnat. 

- Redactar, planificar, revisar i millorar de l'estil del llenguatge en general i de l’administratiu en particular.

- Redactar documents administratius concisos, precisos, objectius, formals, ben construïts, comprensibles i eficaços, i conèixer quins són els errors més freqüents de redacció.