2024.05.021 - Redacció d'informes i resolucions (edició 4)
- Redactar i estructurar informes i resolucions administratives d'acord amb els criteris de la Comissió Assessora de Llenguatge Administratiu (CALA).
- Conèixer i aplicar els trets estilístics bàsics del llenguatge administratiu.
- Presentar la informació de forma lògica, d'acord amb les necessitats del document.
- Estructurar els informes i les resolucions administratives per aconseguir la màxima eficàcia comunicativa.
- Apreciar la importància de redactar-los de manera clara i entenedora.
- Treballar els criteris apresos amb documents reals aportats per l'alumnat.
- Redactar documents administratius concisos, precisos, objectius, formals, ben construïts, comprensibles i eficaços, i conèixer quins són els errors més freqüents de redacció.
- Aconseguir que els coneixements s'apliquin a la pràctica quotidiana.
2024.05.020 - Redacció d'informes i resolucions (edició 3)
- Redactar i estructurar informes i resolucions administratives d'acord amb els criteris de la Comissió Assessora de Llenguatge Administratiu (CALA).
- Conèixer i aplicar els trets estilístics bàsics del llenguatge administratiu.
- Presentar la informació de forma lògica, d'acord amb les necessitats del document.
- Estructurar els informes i les resolucions administratives per aconseguir la màxima eficàcia comunicativa.
- Apreciar la importància de redactar-los de manera clara i entenedora.
- Treballar els criteris apresos amb documents reals aportats per l'alumnat.
- Redactar documents administratius concisos, precisos, objectius, formals, ben construïts, comprensibles i eficaços, i conèixer quins són els errors més freqüents de redacció.
- Aconseguir que els coneixements s'apliquin a la pràctica quotidiana.
2024.05.019 - Redacció de documents administratius (edició 5)
- Conèixer les eines bàsiques perquè els alumnes coneguin com elaborar amb coherència i cohesió els escrits més usuals de la seva feina diària, tenint en compte el tipus de text i la situació comunicativa.
- Conèixer quin són els criteris generals d’estil i les convencions gràfiques aplicables a la redacció administrativa.
- Saber quina és la funció i estructura dels diversos documents, d'acord amb cada una de les activitats administratives.
- Apreciar la importància de redactar els diferents documents de forma clara i entenedora per aconseguir la màxima eficàcia comunicativa.
- Saber redactar, planificar, revisar i millorar l'estil del llenguatge en general i de administratiu en particular.
- Saber redactar documents administratius concisos, precisos, objectius, formals, ben construïts, comprensibles i eficaços, i conèixer quins són els errors més freqüents de redacció.
2024.05.018 - Redacció de documents administratius (edició 4)
- Conèixer les eines bàsiques perquè els alumnes coneguin com elaborar amb coherència i cohesió els escrits més usuals de la seva feina diària, tenint en compte el tipus de text i la situació comunicativa.
- Conèixer quin són els criteris generals d’estil i les convencions gràfiques aplicables a la redacció administrativa.
- Saber quina és la funció i estructura dels diversos documents, d'acord amb cada una de les activitats administratives.
- Apreciar la importància de redactar els diferents documents de forma clara i entenedora per aconseguir la màxima eficàcia comunicativa.
- Saber redactar, planificar, revisar i millorar l'estil del llenguatge en general i de administratiu en particular.
- Saber redactar documents administratius concisos, precisos, objectius, formals, ben construïts, comprensibles i eficaços, i conèixer quins són els errors més freqüents de redacció.
2024.05.017 - Redacció de documents administratius (edició 3)
- Conèixer les eines bàsiques perquè els alumnes coneguin com elaborar amb coherència i cohesió els escrits més usuals de la seva feina diària, tenint en compte el tipus de text i la situació comunicativa.
- Conèixer quin són els criteris generals d’estil i les convencions gràfiques aplicables a la redacció administrativa.
- Saber quina és la funció i estructura dels diversos documents, d'acord amb cada una de les activitats administratives.
- Apreciar la importància de redactar els diferents documents de forma clara i entenedora per aconseguir la màxima eficàcia comunicativa.
- Saber redactar, planificar, revisar i millorar l'estil del llenguatge en general i de administratiu en particular.
- Saber redactar documents administratius concisos, precisos, objectius, formals, ben construïts, comprensibles i eficaços, i conèixer quins són els errors més freqüents de redacció.
2020.05.004 - Redacció de documents administratius (edició 2)
- Conèixer les eines bàsiques perquè els alumnes coneguin com elaborar amb coherència i cohesió els escrits més usuals de la seva feina diària, tenint en compte el tipus de text i la situació comunicativa.
- Conèixer quin són els criteris generals d’estil i les convencions gràfiques aplicables a la redacció administrativa.
- Saber quina és la funció i estructura dels diversos documents, d'acord amb cada una de les activitats administratives.
- Apreciar la importància de redactar els diferents documents de forma clara i entenedora per aconseguir la màxima eficàcia comunicativa.
- Saber redactar, planificar, revisar i millorar l'estil del llenguatge en general i de administratiu en particular.
- Saber redactar documents administratius concisos, precisos, objectius, formals, ben construïts, comprensibles i eficaços, i conèixer quins són els errors més freqüents de redacció.