General
Aquest és un recurs didàctic d'autoformació que no disposa de tutor i del què no està previst que es certifiqui l'aprenentatge.
Objectius del curs
- Conèixer l’entorn de treball del gestor aprenent a utilitzar totes les seves eines bàsiques.
- Aprendre a gestionar la informació personal i professional que s’utilitza en el treball diari en una oficina: programació de cites, esdeveniments i reunions, contactes, correu electrònic, tasques, notes, etc.Metodologia
Aquest taller es desenvoluparà sota un entorn virtual de formació. Amb una metodologia dinàmica i un aprenentatge basat en “aprendre fent” en el que es realitzaran activitats pràctiques.
L'alumnat disposarà de continguts audiovisuals (vídeos amb les explicacions), alguns documents i referències a materials web.Continguts
- Mòdul 1. Introducció a Outlook 2010
- Mòdul 2. La llista de contactes
- Mòdul 3. Operacions amb contactes
- Mòdul 4. Correu electrònic
- Mòdul 5. Gestió del correu
- Mòdul 6. El calendari
- Mòdul 7. Tasques, fonts RSS, diari i notes