Opcions d'inscripció
![2023.05.009 - Redacció de documents administratius (edició 1)](https://formacio.diputaciolleida.cat/pluginfile.php/39356/course/overviewfiles/0509b%20-%20Redacci%C3%B3%20de%20documents%20administratius%20%28edici%C3%B3%201%29%20-%20Programa_page-0001.jpg)
2023.05.009 - Redacció de documents administratius (edició 1)
- Conèixer les eines bàsiques perquè els alumnes coneguin com elaborar amb coherència i cohesió els escrits més usuals de la seva feina diària, tenint en compte el tipus de text i la situació comunicativa.
- Conèixer quin són els criteris generals d’estil i les convencions gràfiques aplicables a la redacció administrativa.
- Saber quina és la funció i estructura dels diversos documents, d'acord amb cada una de les activitats administratives.
- Apreciar la importància de redactar els diferents documents de forma clara i entenedora per aconseguir la màxima eficàcia comunicativa.
- Saber redactar, planificar, revisar i millorar l'estil del llenguatge en general i de administratiu en particular.
- Saber redactar documents administratius concisos, precisos, objectius, formals, ben construïts, comprensibles i eficaços, i conèixer quins són els errors més freqüents de redacció.