Opcions d'inscripció
![2023.05.017 - Redacció d'informes i resolucions (edició 3)](https://formacio.diputaciolleida.cat/pluginfile.php/40689/course/overviewfiles/0517b-%20Redacci%C3%B3%20dinformes%20i%20resolucions%20%28edici%C3%B3%203%29%20%28VC%29%20-%20Programa_page-0001.jpg)
2023.05.017 - Redacció d'informes i resolucions (edició 3)
- Redactar i estructurar informes i resolucions administratives d'acord amb els criteris de la Comissió Assessora de Llenguatge Administratiu (CALA).
- Conèixer i aplicar els trets estilístics bàsics del llenguatge administratiu.
- Presentar la informació de forma lògica, d'acord amb les necessitats del document.
- Estructurar els informes i les resolucions administratives per aconseguir la màxima eficàcia comunicativa.
- Apreciar la importància de redactar-los de manera clara i entenedora.
- Treballar els criteris apresos amb documents reals aportats per l'alumnat.
- Redactar documents administratius concisos, precisos, objectius, formals, ben construïts, comprensibles i eficaços, i conèixer quins són els errors més freqüents de redacció.
- Aconseguir que els coneixements s'apliquin a la pràctica quotidiana.